نمایندگی تعمیرات آرچلیک در تهران
نوشته شده توسط : emami

باید بدانید نمایندگی تعمیراتی که برای تعمیر لوازم خانگی آرچلیک خود انتخاب می نمایید باید دارای فاکتور رسمی و همچنین شعب مختلف در تهران باشد.

ترکیه‌ای است که درزمینهٔ تولید و توزیع نمایشگر، سینمای خانگی و تلویزیون، دیسک بلو-ری، دیسک‌گردان نوری، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر و لپ‌تاپ فعالیت می‌کند. شرکت آرچلیک در سال ۱۹۵۵ توسط وهبی کوچ راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از ۴٬۵۰۰ شعبه توزیع و فروش محصولات الکترونیکی می‌باشد که لوازم‌خانگی خود را به ۱۳۰ کشور ازجمله ایالات‌متحده آمریکا، چین و اروپا عرضه می‌نماید. شرکت آرچلیک چهارمین شرکت بزرگ لوازم‌خانگی در اروپا محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود. شرکت آرچلیک مالک برند هایگروندیگ، بکو، بلومبرگ، دفای و آرکتیک می‌باشد.

نمایندگی آرچلیک شرکت محصولات لوازم خانگی الکترونیکی ترکیه ای است در سال 1955 توسط وهبی کوچ تأسیس گردیده است؛ محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از: تلویزیون، سینمای خانگی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر و لپ تاپ و …

معرفی برند آرچلیک در نمایندگی تعمیرات آرچلیک

نمایندگی آرچلیک، چهارمین برند پرفروش اروپا محسوب می شود. آرچلیک با تولید محصولات سازگار محیط زیست و کسب جوایز در رابطه با داشتن محصولات سازگار با محیط زیست موفق به رشد دذ مقیاس جهانی شده است ، کاملا به محیط زیست احترام می گذارد و اهمیت حیاتی آن را برای جامعه درک می کند.

آرچلیک معتقد است نیازهای روزانه افراد را درک می کند و برای آنها راهکار هوشمندانه و سریع و منعطف را فراهم می آورد.

برند آرچلیک به عنوان برند محبوب ترکیه شناخته شده است، پیشرو در بازار مصرف کالاهای بادوام با رویکرد نوآورانه و طراحی و تکنولوژی برتر است.دفتر مرکزی نمایندگی تعمیرات آرچلیک استانبول ترکیه می باشد و شرکت های تولیدی مختلف در 7 کشور ( ترکیه، رومانی، روسی، چین، آفریقای جنوبی و پاکستان) تأسیس کرده است و 34 شرکت فروش و بازاریابی در سراسر جهان دارد و مالک 11 علامت تجاری ( برندهای Arcelik, Beko, Grunding, Bloomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Dawlance, Altus ) است و ارائه محصولات و خدمات در بیش از 145 کشور از دست آوردهای آرچلیک است. با 10 مرکز تحقیق و توسعه و طراحی محصولات و راه اندازی دفاتر جدید در بوستون، ماساچوست، تایوان ، پرتغال و انگلستان. بیشترین ثبت اختراعات ترکیه را نیز به خود اختصاص داده است.

آرچلیک همچنین فعالیت های تحقیقی را برای توسعه پروتکل های ارتباطی، امنیت و تجزیه و تحلیل داده ها، روباتیک و هوش مصنوعی مرتبط با دیجیتال سازی و اینترنت ادامه داد. کارحانه دیجیتالی را تاسیس کرد با ابزار پیشرفته اتوماسیون، هوش مصنوعی، روبات های موبایل و…
در سال 2016 در ادامه تلاش ها و توسعه ها محصولاتی را تولید کرد که اثرات زیست محیطی در آنها بسیار کاهش یافته و مصرف انرژی و آب نیز کاسته شده است و میزان نویز نیز بسیار کمتر از قبل است.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: